Jeugdwedstrijd

11 september 2021

Verslag van de jeugdwedstrijd op zaterdag 11 september 2021

Helaas deze keer geen shotgun, te weinig deelnemers, maar wel enkele zeer enthousiaste jeugdleden die om 10:00 uur van start gingen.
Er werd goed gescoord! Jammer van de hoosbui die de laatste flight op hole 9 op zijn/haar hoofd kreeg.

Voor Jack Rotteveel, met 22 punten de nr. 1 en Teun van den Dijssel, met 19 punten de nr. 2, lag een ijskaart klaar van IJssalon Di Fiorentina, welke zeer op prijs werd gesteld.

Connor sloeg een birdie (zie foto), geen punten maar wel veren. (vogel leeft nog).
Na een lange speech van Jack, konden we aan de frites met kroket ed. beginnen.
Bij ieder bord lag een zakje met 2 ballen en pitchvork, potlood ed. Een zeer nuttig kadootje vonden ze. We hadden het heel gezellig met elkaar.

Volgende week zondag organiseren we Kids Invitation en dan verwachten we wel meer deelnemers dan vandaag.

Tot volgende week,
de jeugdcommissie