Verslag jeugdwedstrijd Kids Invitation op zondag 19 september 2021

20 september 2021

De wedstrijd stond gepland op 14.00 uur, maar de eerste spelers meldden zich al om 13.00 uur, zo enthousiast waren ze.

Voor ons, Sieny en Hanna, verschrikkelijk leuk om te zien, want daar doe je het toch voor.

Niets is leuker om met je vader, moeder, oom of tante of met opa en oma te spelen.

Een keer per jaar organiseren we dit toernooi maar als het aan de kinderen ligt mogen het er wel meer zijn.

Prachtig weer, prachtige baan, alle ingrediënten waren op deze dag aanwezig.

Er werd heel goed gescoord, derde werden Leon met opa Theo en met 1 punt verschil gevolgd door Jack met vriend Rick, maar er bovenuit staken toch Kimberly met oom Wim met een score van 26. Heel goed gespeeld dus.

De winnaars gingen met een stempelkaart van ijssalon Di Fiorentina en een zakje met golfbenodigdheden naar huis.

Het was weer een prachtige golfdag, voor herhaling vatbaar.

De eerstvolgende wedstrijd is op zaterdag 30 oktober, de jaarlijks Lichtwedstrijd en deze begint om 18.00 uur.

De Jeugdcommissie.