Vossenjacht 2021

24 september 2021

Op 11 september jl. had ik het genoegen om samen met Briska de vos te zijn op de eerste Vossenjacht op onze mooie en uitdagende golfbaan.

Ter ere van de feestweek hebben wij met het pro-team deze wedstijdvorm geïntroduceerd. Aan de reacties van de leden was dit een enorm succes en hopelijk krijgt deze wedstrijd een plek op de wedstrijdkalender van 2022.

Er waren 10 teams die streden om de vos te verslaan. Bruto trokken wij aan het langste eind met een mooie score van -2.

De winnende netto score was 28 slagen. Er waren 2 teams met die score! Het team met de beste laatste 3 holes won een mooie fles wijn en het team op plaats 2 ging met een mooie bos bloemen naar huis.
De winnaars van de neary’s mochten een doosje ballen in ontvangst nemen.

Ik hoop naar aanleiding van de vele positieve geluiden dat we volgend jaar een vol deelnemersveld mogen begroeten.

Met een sportieve groet,
Rob van den Brink