Bericht van de Countryclub

29 oktober 2021

Wegens Corona zijn we de laatste anderhalf jaar wat op de achtergrond gebleven, maar zo langzamerhand pakken we de draad weer op. Van twee dingen heeft de pandemie ons niet weten af te houden: de wandelaars maken nog steeds elke laatste zondagochtend van de maand een stukje Noord-Holland onveilig en Happen & Trappen hebben we ook al twee opeenvolgende jaren georganiseerd. Met beide zijn we van plan door te gaan. Maar we willen jullie ook op de hoogte brengen van wat nieuwe activiteiten.

Met de ziekte van Ton is er een plotseling einde gekomen aan de bridgelessen. Gelukkig hebben we Paul Wijte bereid gevonden om een nieuwe serie lessen te geven. Deze gaan beginnen in januari en worden gegeven in de brasserie op - een nog nader te bepalen - middag.

Op woensdag 24 november om 13:30 willen we een workshop servies schilderen organiseren. Bij ongeveer 10 inschrijvingen gaan we naar Kunstatelier Afrit24 in Noordwijk, bij veel inschrijvingen komt cursusleidster Séline naar de club. De kosten voor deze workshop bedragen € 29,50, dit is inclusief een schaal naar keuze en koffie of thee. Zie ook de site www.afrit24.nl.

Voor vrijdag 26 november worden de countryclub leden om 16:00 verwacht in onze brasserie voor een kopje koffie en thee met aansluitend een aangeklede borrel. Zij zijn hierover inmiddels persoonlijk benaderd.

Hebben jullie nog ideeën voor een leuke activiteit, op de club of elders, laat het ons weten. Elk idee is een goed idee, maar we hebben wel jullie inbreng nodig.

Countryclub commissie GCH
Jeanne Lute