Nieuwe coronamaatregelen vanaf zaterdag 6 november

5 november 2021

Check coronatoegangsbewijs (CTB) binnen het clubgebouw

In alle binnenruimtes op sportaccommodaties, inclusief de buitenterrassen, geldt vanaf zaterdag 6 november de plicht van de CTB-check.

Wat betekent dit voor u?
Voor alle golfactiviteiten buiten hoeft geen check te worden gedaan. Dit geldt ook voor het gebruik van de 'buiten' toiletten in de baan en het gebruik van de driving range. Echter, voor het betreden van ons clubgebouw is de CTB-check verplicht. Dus als u de kleedkamers, het toilet, de receptie en/of de horeca wilt bezoeken, dan bent u verplicht om uw coronatoegangsbewijs te laten zien.

De controle van het CTB vindt plaats bij onze receptie (secretariaat), in de hal op de begane grond van ons clubgebouw. De medewerkster van het secretariaat zal bij de balie uw QR-code scannen op geldig bewijs.

Advies 1,5 meter
Er is een dringend advies om anderhalve meter afstand te houden van elkaar. Dus houd hier rekening mee, was regelmatig uw handen en schud ook geen handen. Het zijn de bekende regels waar we al een lange tijd mee te maken hebben gehad.

Tot slot. Wij vragen iedereen om begrip te tonen voor deze maatregelen en ze ook te respecteren. Dus zorg dat u zich bij betreding van het clubgebouw meldt bij de receptie en dat u een geldig CTB bij de hand heeft. Ga respectvol met elkaar om, geef elkaar de ruimte en geniet vooral van uw bezoek aan Golf- & Countryclub Heiloo.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Namens de besturen van de stichting en vereniging,
Kees Kaandorp, secretaris