Sierbestratingbestellen nieuwe sponsor

17 januari 2022

Bij Sierbestratingbestellen.nl weten ze wat er nodig is om een terrein - als dat van onze golfclub - aan te leggen en te onderhouden. De match met onze vereniging was voor de ondernemers achter het bedrijf, broer en zus Pascal en Chantal Groot, dan ook direct duidelijk. Chantal vertelt: “Ons bedrijf is gevestigd in Limmen. We zijn dus praktisch buren en wij rijden geregeld langs de golfbaan. Het terrein ligt er altijd prachtig bij en zowel vakmatig als persoonlijk waren Pascal en ik nieuwsgierig naar de vereniging en haar leden. Toen we de kans kregen om te sponsoren waren we meteen enthousiast.”

Sinds oktober 2021 sponsort Sierbestratingbestellen.nl een bankje op onze club. Hoewel dit bankje er al stond, had het ook zomaar bij de sponsor vandaan kunnen komen. Het familiebedrijf is namelijk een groothandel in sierbestrating en tuininrichting voor zowel particulieren als de zakelijke markt. Chantal Groot licht toe: “Wij hebben in ons assortiment meer dan 4000 tegelproducten, maar ook kunstgras, grind, speeltoestellen, overkappingen, etcetera. En bankjes dus!”

Hoewel broer en zus Groot sportieve types zijn, golfen zij op dit moment nog niet. Maar daar hopen zij op korte termijn verandering in te brengen. Chantal: “Wij willen zeker een balletje leren slaan, vooral om te kijken of dat bij ons past en om goodwill te kweken richting de leden. Wij zijn ervan overtuigd dat het steunen van het lokale verenigingsleven een win-win situatie oplevert, waar zowel de vereniging als wij iets positiefs uit halen. We zien ernaar uit onze relatie met de club en haar leden verder uit te bouwen, zowel op de baan als ernaast!”