Aanpassing Corona maatregelen

26 januari 2022

Beste golfers,
Het kabinet heeft gisteravond verdere versoepelingen van de corona-maatregelen per 26-01-2022 afgekondigd. Veel van onderstaande versoepelingen zijn op 15 januari al in gegaan, maar hebben we hier voor alle duidelijkheid nog een keer herhaald.

Houdt u zich aan de geldende basisregels, zowel in de Brasserie, de toilet- en overige verkeersruimten en de lockerruimte. Dus houd 1,5 meter afstand, was vaak en goed uw handen, blijf thuis bij klachten en laat u testen en zorg voor voldoende frisse lucht. Het dragen van een mondkapje binnen is verplicht voor sporters vanaf 13 jaar.

• U kunt een starttijd reserveren voor 9 holes of 18 holes.
  • Per flight zijn maximaal vier spelers toegestaan.
  • De starttijden zijn om de 10 minuten ingesteld.
  • Greenfeespelers kunnen uitsluitend op de dag zelf een starttijd boeken via het secretariaat. Uitzonderingen hierop zijn winterknipkaart-houders, introducés, businessvoucher-houders en teamcompetitie-spelers t.b.v. het voorspelen, zij kunnen wel meer dagen vooraf reserveren via het secretariaat.
  • Alle wedstrijden (inclusief de wintercompetitie) zijn mogelijk; er is geen beperking in groepsgrootte.
  • U kunt maximaal vier reserveringen tegelijk hebben openstaan.
  • Businessvouchers uit 2021 mogen worden gebruikt tot en met 28 februari 2022.
  • De winterknipkaart (geldig tot 1 maart) mag worden gebruikt tot 1 april 2022.
  • Golflessen zijn toegestaan; er is geen beperking in groepsgrootte en is 1,5 meter afstand houden een dringend advies.
  • Bij binnenkomst in het clubhuis en de Brasserie dient u (vanaf 18 jaar) uw corona-toegangsbewijs (CTB) te laten zien.
  • Brasserie in t Groen is geopend tot 22.00 uur en zijn de basisregels van kracht, het dragen van een mondkapje is verplicht vanaf 13 jaar. Het mondkapje hoeft niet gedragen te worden als u (aan tafel) zit. Er zijn vaste zitplaatsen (placeren), reserveren is niet verplicht.
  • Alle voorzieningen binnen zijn geopend.
  • De golfshop is geopend; er geldt een maximaal aantal klanten, max. één persoon per 5m2. Het dragen van een mondkapje is verplicht.

Wij rekenen op uw medewerking en wensen u veel speelplezier!

Met vriendelijke sportgroet,

Stichting Administratiekantoor Golfbaan Oosterzij