GCH Clubkampioenschappen Matchplay 2022

31 maart 2022

In het weekend van 2 en 3 juli hebben we het finale weekend van het GCH Clubkampioenschap Matchplay op de agenda staan.
Vanaf deze week kunt u zich inschrijven.

We spelen, bij voldoende belangstelling (minimale aantal deelnemers 8) in 4 categorieën te weten: Dames (van blauw), Dames Senioren (van rood), Heren (van wit) en Heren Senioren (van geel).

Alle wedstrijden worden zonder handicapverrekening gespeeld.
Indien nodig spelen we in de periode van 2 mei tot en met 13 juni voorrondes om te bepalen wie er daadwerkelijk in het finale weekend kunnen strijden om de prijzen. De voorrondes worden in pooltjes gespeeld dus in een aantal onderlinge wedstrijden wordt bepaald wie de deelnemers in het weekend worden.

In het finale weekend spelen 16 Heren in 4 rondes van 18 holes om de titel. In de andere categorieën spelen in het weekend 8 spelers in 3 rondes van 18 holes om de titel. Op zaterdag wordt er via een knock-out systeem gespeeld en 4 spelers die de knock-outfase overleven gaan zondag in de verschillende categorieën verder.
Zondagmorgen spelen we in alle categorieën de halve finales en ‘s middags worden de wedstrijden om de 3e en 4e plaats gespeeld en uiteraard de wedstrijden om de 1e en 2e plaats.
Aan het einde van de dag zal de feestelijke prijsuitreiking plaatsvinden.

Ofschoon er in het weekend slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is, zou het mooi zijn als veel leden zich toch inschrijven, zodat we ook in de weken voorafgaand aan het finale weekend al vele wedstrijden kunnen spelen. Een belangrijke voorwaarde voor deelname is dat u in het finale weekend beide dagen beschikbaar bent om de wedstrijden te spelen.

Met sportieve groet,
Gery de Visser