Winnaars 1e maandbeker

6 mei 2022

Zaterdag 23 april 11:38 was mijn starttijd. Mooi zonnig weer, alleen veel wind maar wel een perfecte golfmiddag.
De organisatie was in handen van Gery de Visser en dat was allemaal prima geregeld.

Het voordeel van deze maandwedstrijd(en) is dat je ook weer eens andere gezichten tegenkomt, daar die vaak alleen in het weekend kunnen spelen.
Voor mij waren dat Léon van Collenburg en Jeroen Kelders. Gezellige kerels en dus samen een prettige wedstrijd gelopen.
Het was ook mijn dag, de ballen luisterden weer eens! Zelfs op hole vijf een slag van ongeveer 85 meter van de vlag. Daarbij kwam mijn bal rechtstreeks in de hole, birdie! Kortom het lukte zo goed, dat ik op 39 punten kwam en als eerste eindigde.

Dus aan de maandbeker meedoen is een aanrader.
Met vriendelijke groeten Adri buur

Op zaterdag 23 april vroeg opgestaan voor het spelen van de maandbeker, het begin van een nieuwe serie wedstrijden. Ik mocht om 9:00 starten op Hole 5. buiten de wind om was het mooi golf weer. Of het nu aan mijn flightgenoten lag (Fred Huurman en Teun van den Dijssel) het spel ging steeds beter.

Het leek wel of de ballen oortjes hadden, ze bleven luisteren. Eindelijk speelde ik zo het als me geleerd is. Het was een prettige wedstrijd met een mooi resultaat.
Wedstrijdcommissie Gery de Visser, Robert Slinger en Kees Bosboom bedankt voor de organisatie en de mooie prijs

Tot de volgende wedstrijd.
Henk Langeveld