Nieuwe sponsor

8 mei 2022

Golfdiscountstore.nl: sponsoring 2.0

De lage prijzen van een webshop, maar de zekerheid en service van een echte winkel. Dat is wat Stanley Harrems voor ogen had toen hij zijn Golfdiscountstore.nl opzette. En dus is anno 2022 de webshop het kloppend hart van zijn concept, maar is er ook een 350 m2 grote showroom annex winkel in Uitgeest.

Klanten zijn daar welkom voor advies, service en een zeer uitgebreide collectie tassen, trolleys, schoenen, kleding, clubs en ballen. En natuurlijk om zich met moderne meetapparatuur minutieus door te laten meten, voor de best passende fitting van clubs en materialen. Met die combinatie van webshop en winkel biedt Golfdiscountstore.nl golfers uit heel Nederland het beste van twee werelden.

Die duale benadering zocht Harrems ook in zijn sponsorambities. Hij vertelt: “Enerzijds wil ik graag een club financieel steunen, maar tegelijk wil ik echt betrokken zijn bij de club. Ik zocht een samenwerking, waarin ik leuke dingen kan doen voor de golfpro’s en zij voor mij. Zo ontstaat een wisselwerking waar beide partners van profiteren.”

Niet veel Nederlandse golfclubs bleken echter open te staan voor zo’n wederkerige samenwerking. Maar in Heiloo vond Harrems zijn gewenste partnerschap. De deal was dan ook snel beklonken: “Golf- & Countryclub Heiloo is gewoon net wat progressiever en moderner in zijn benadering van sponsors. De club denkt echt met me mee. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat we de komende tijd veel plezier aan elkaar gaan beleven.