Tom & Okko winnaars!

8 mei 2022

Zaterdag 7 mei was het dan eindelijk zover en mochten we op een mooie voorjaarsdag de finale van de Amante Vastgoed Wintercompetitie spelen. Wij keken er erg naar uit, na zelf ooit de wintercompetitie bedacht en georganiseerd te hebben (met als hoofdreden onszelf te dwingen meer in de winter te spelen), maar nooit succesvol gespeeld te hebben, stonden we eindelijk in de finale.

Tom en ik namen het op tegen Erik en Erik Peter. Met golf van goed niveau van beide teams kwamen we toch na hole 7 op een 4 Up voorsprong. Maar Erik en Erik Peter kwamen, door mooi spel, terug tot 2up op hole 11. Vooral door goede puts van Tom bleef de schade voor ons beperkt. Op hole 14 werd het zelfs weer 3 Up. Hole 15 en 16 werden gehalved, waardoor wij met 3 & 2 wonnen.
Erik en Erik Peter zijn hele goede constante spelers, waar wij alleen van konden winnen doordat wij een goede dag hadden.

Bij deze willen wij Erik en Erik Peter bedanken voor de fijne flight en mooie finalewedstrijd. Tevens willen wij ook alle andere tegenstanders en deelnemers van deze geslaagde editie bedanken. Ook willen we de club en het bestuur bedanken dat de mogelijk geboden wordt om deze competitie jaarlijks doorgang te laten vinden. De sponsor Amante Vastgoed erg bedankt voor de bijdrage en heel leuk dat er een delegatie (met bijbehorende anekdotes) aanwezig was voor de prijsuitreiking. Last but not least, chapeau voor Louis, Peter en Gerard voor de goed lopende organisatie (dag en nacht verschil met de eerste editie die wij ooit georganiseerd hadden).

Met vriendelijke groet,
Okko de Haan