Winnaars maandbeker mei

30 mei 2022

9 holes

Zondag 22 mei 2022 was voor mij de 2e maandbeker wedstrijd.
Ik stond samen ingepland voor de flight met Henk Langeveld en Wim van Vliet. Het was een fijne en zonnige middag, met voor mij een mooi resultaat.

Alle slagen verliepen zoals gepland. Ik wil de wedstrijdcommissie bedanken voor de organisatie en mooie prijzen en voor het positief advies aan mij om de volgende keer de 18-holes te gaan lopen. Henk en Wim ook jullie bedankt voor deze prettige flight.
Tot de volgende maandwedstrijd en voor mij op naar de 18-holes.

Sportieve golfgroet,
Christoph Carper

18 holes

Op zondag 22 mei waren alle ingrediënten aanwezig voor een voortreffelijk Maanbeker-toernooi. De zon scheen volop, nagenoeg windstil, goed gezelschap in het deelnemersveld. Gery de Visser en Robert Slinger hadden het wederom goed georganiseerd.
Ik liep in een gezellige flight met Harry, Okko en Jos. We startten vanaf hole 2 en ik begon met een par. Tja soms – heel soms - heb je van die dagen dat het golfen bijna vanzelf gaat. Deze zondag was voor mij zo'n dag. We moesten wel vaak ballen zoeken in de hoge rough, maar dat ging gelukkig niet ten kostte van het spel. Na een gezellige 18 holes met bovengenoemde mannen eindigde ik bovenaan met 76 slagen en 44 punten. Op de tweede plaats is geëindigd Willem Ghijsen die ook een mooie score had van 43 punten, en Ton Scheerman werd derde met 40 punten!

Dank aan de organisatie en tot de volgende Maanbeker.
Henk Groen