Even voorstellen…

14 juni 2022

Maandag 13 juni was de laatste werkdag van Irma en Yvonne. Ze zijn schandalig verwend door de leden!
Onderstaand stellen Judith en Maike zich aan u voor.
Hartelijk welkom dames!

Judith
Toen ik de advertentie in de Uitkijkpost las, dacht ik meteen, Ja, dat is wat voor mij! Hard op zoek naar een nieuwe uitdaging, schreef ik mijn brief, werd ik uitgenodigd en werd ik aangenomen!
Mijn naam is Judith Weijkamp-Hijlkema, 52 jaar, geboren in Heemskerk maar opgegroeid in Akersloot. Na 10x te zijn verhuisd van Akersloot naar Alkmaar naar Amsterdam vond ik eindelijk mijn vaste plek in ons mooie dorp, Heiloo. Samen met mijn man, Udo, die uit de Achterhoek komt, mijn twee jongens, Boyd (21) & Quin (18) heb ik het prima naar het zin in Heiloo. Door op verschillende clubjes te gaan zoals tennis, edelsmeden en jumping fitness, heb ik al behoorlijk wat mensen leren kennen. Ook speel ik samen met mijn man in de coverband, JUS, waar ik in zing en met evenementen als de Kermis Heiloo, Culinair Heiloo & Oranjebal al meerdere malen heb opgetreden.
Ik speel nog geen golf maar ben zeker bereid om het te leren zodat ik voor mijn idee een beetje kan meepraten als het om “het spelletje” gaat.
Tot ziens op de club en misschien later wel op de baan!

Hartelijke groeten,
Judith

Maike
Superblij verrast was ik, dat ik van Roos vernam dat ik mag werken bij het secretariaat van de GCH en ik ga dit dan ook met frisse zin aan.
Ik ben Maike Kramer-Heijne, 56 jaar, getrouwd met Jan. Lars, Marit, Sanne en Joel zijn onze kinderen en schoonkinderen. Ik ben geboren en getogen in Heiloo en woon al ruim 30 jaar in de wijk Ypestein. Mijn allergrootste hobby is muziek, wat ik graag luister, maar ook beoefen. Tot enkele jaren terug ben ik muzikant geweest in verschillende Harmonieverenigingen, ik heb gezongen in diverse koren en sinds 17 jaar ben ik vaste dirigent van Koor Notebook in Heiloo, wat ik nog steeds met enorm veel plezier doe.
Het werken voor GCH sluit mooi aan bij m’n privéleven en ik hoop, na jaren van werken in de zorg, dat ik een fijne tijd tegemoet ga in een hele nieuwe werkomgeving. Twee dagen in de week zult u mij treffen bij het secretariaat en ik hoop u dan ook eens te ontmoeten. Eén dingetje heb ik wel, ik ben slecht in het onthouden van namen, maar gezichten vergeet ik niet snel. Vergeef me als ik uw naam even kwijt ben en hopen dat ik het gauw weet.

Tot ziens bij GCH!
Vriendelijke groeten van