Clubkampioenschappen Strokeplay 2022

26 juli 2022

27 augustus en 28 augustus

De inschrijving voor de clubkampioenschappen strokeplay 2022 is geopend. Deelnemen kan tot hcp 36.

Er wordt gespeeld in 3 categorieën

1. Dames
2. Heren
3. Heren senioren

Voor leden die willen deelnemen aan de NGF competitie 2023 is het belangrijk om deel te nemen, omdat deelname aan de clubkampioenschappen één van de criteria is bij het samenstellen van de teams.
Dit geldt met name voor de dames, waarvoor vanwege te geringe belangstelling bij het Matchplay kampioenschap begin juli geen kampioenschap georganiseerd kon worden. Jullie deelname is bij het Strokeplay kampioenschap dan ook zeer gewenst.
Alle overige leden worden natuurlijk van harte uitgenodigd om serieus de strijd met de dames, heren en heren senioren aan te gaan.
Het Strokeplay kampioenschap is een prachtige wedstrijd met een heel speciale sfeer.
De “cut” halen is natuurlijk al een prachtige prestatie, maar al lukt dat die dag niet, dan speelt je toch een hele leuke wedstrijd in een bijzondere ambiance.,

Wij hopen op een hele grote opkomst onder het motto: Clubkampioen worden is prachtig, maar deelnemen aan en genieten van deze mooie wedstrijden is er voor iedereen.

Publiek
Bij de finale ronde, zoals bij het Matchplay kampioenschap eerder deze maand, is publiek ook van harte welkom. Dit is ook heel leuk voor de spelers zelf. Echter voor de veiligheid van uzelf en de spelers zijn hier wel voorwaarden aan verbonden. Op het bord bij het clubhuis kunt u deze lezen en zij zullen strikt worden gehandhaafd door de wedstrijd officials.

Dames

De wedstrijd van de dames en de dames senioren wordt gecombineerd en gaat over tweemaal 18 holes. Op zaterdag de eerste 18 holes, daarna volgt hier de “cut” en spelen de beste 12 deelnemers zondag de laatste 18 holes voor het kampioenschap.

Heren

De wedstrijd van de heren gaat over driemaal 18 holes. Op zaterdagmorgen de eerste 18 holes,
op zondagmorgen de tweede. Daarna volgt de “cut” en spelen de beste 9 deelnemers de laatste 18 holes voor het kampioenschap.

Heren Senioren

De heren senioren spelen net als de dames tweemaal 18 holes.
Op zaterdag de eerste 18 holes daarna volgt de “cut” en spelen de beste 12 heren op zondag de laatste 18 holes voor het kampioenschap.

Klik hier voor het Clubkampioenschap Reglement Strokeplay

Wim van Vliet