Maandbeker augustus

22 augustus 2022

Afgelopen zaterdag 20 augustus was de Maandbeker (nr. 5 – 9 holes) waar ik voor pas voor de 3de keer aan meedeed. Wat een topweer hadden we!!

Helaas was de opkomst niet zo groot waardoor er maar 4 flights waren (3 fligths van 3 en 1 van 2). Ik was ingedeeld in de laatste flight samen met Jan Hulshof. Ik was toch wel een beetje nerveus waardoor de eerste hole niet echt lekker ging. Later goed herpakt met op hole 6 de Neary. Uiteindelijk ging ik de baan af met 49 slagen en 23 stb. Een topscore voor mij en wat later bleek ook de winnaar van de match. Yeahhhh, eindelijk is Peter Slinger verslagen als de gedoodverfde winnaar, sorry ;-). Toch had hij ook een mooie score van 20 Stb / 50 slagen en had daarmee de 2de prijs gewonnen. Bert Langendam was als 3de geëindigd met een score van 19 stb en 51 slagen. Laat ik Yvonne niet vergeten te vermelden met de Longest Drive bij de dames.

Met als hoofdprijs De Poes, een trofee en een mooi bosje bloemen ging ik, na even gezellig nagezeten te hebben met Gery, Marian en Bert, pas om half 6 zeer voldaan richting huis.

Bij deze mijn dank aan de wedstrijdleiding Gery de Visser en Kees Bosboom.

Op naar de volgende Maandbeker welke gehouden gaat worden op 25 september. Toch!? Aan deze wedstrijd ga ik ook zeker weer meedoen!!

Monique Schavemaker