SBC 2022 einduitslag

23 augustus 2022

Op maandag 22 augustus werd alweer de 10e en tevens laatste SBC wedstrijd gespeeld onder wederom prachtige weersomstandigheden.

Naast de dagwinnaars werden ook de prijzen uitgereikt aan de overall bruto en netto winnaars van dit inmiddels onder kenners vermaarde toernooi. Diegene die minimaal 6 van de 10 wedstrijden had meegedaan kon hiervoor in aanmerking komen.

Cees Grijzenhout won de Bruto Score Schaal met een score die over zijn 6 beste rondes uitkwam op slechts 70 slagen gemiddeld.

Remmelt Otten won de nieuw geïntroduceerde Netto Score Cap! Zijn netto rondes kwamen steeds onder level par uit.

Met dank aan de immer voortreffelijke organisatie van de SBC commissie; Mieke Dieleman, Hil Wardenburg en Dirk van der Steen. Zij laden zich nog één keer op voor de Go with the Pro op maandag 5 september a.s. waarvoor nog steeds ingeschreven kan worden!