Prinsjesdag dames golf ochtend

6 september 2022

Zoals elk jaar is de derde dinsdag van de maand september Prinsjesdag.
Wij willen daar een leuke dames golf ochtend van maken. Deze keer mogen de dames een “Prins” uitnodigen om met ons mee te spelen.

U wordt op 20 september om 9:00 uur ontvangen met een heerlijke koffie. We spelen daarna om 10:00 uur een 9-holes shotgun wedstrijd en slaan allemaal af van de koninklijke kleur oranje. Na afloop van de wedstrijd zal er een lunch geserveerd worden en kunnen we gezellig napraten over de speciale wedstrijd.

Als afsluiting van deze speciale ochtend is er een feestelijke kledingpresentatie van de nieuwe herfst- en wintercollectie van Röhnisch. Sasja van Röhnisch neemt haar sample-rek mee, zodat u van de gehele collectie kunt bestellen! Speciaal voor deze ochtend geeft de shop een leuke korting op de gehele nieuwe collectie, óók op die van Under Armour en dat is tevens voor de Prinsen wellicht interessant!

Dus komt allen en schrijft u samen met een “Prins” voor deze Prinsjesdag dames golf ochtend in van 20 september.

Heeft u nog een leuk hoedje of iets anders koninklijks dan kunt u dat zeker meenemen. Ons koffertje zit vol met positieve ideeën voor het nieuwe seizoen.

De damescommissie