Maandbeker winnaar augustus

8 september 2022

Ik had veel zin in de maandbeker wedstrijd. Deze werd gespeeld op zaterdag 20 augustus. Het was die dag prachtig weer, veel zon en weinig wind. Ik trof het met mijn flightgenoten: Jos van der Eng en Jan de Boer. Beide goede golfers en nog belangrijker leuke gasten om mee te lopen. Kortom de randvoorwaarden waren optimaal ingevuld nu het spel nog.
We startten op hole 5, niet de makkelijkste om te beginnen, gelukkig mijn afslag was ver en recht. Pfff, de kop was eraf en ik kon een beetje ontspannen. Dit ontspannen gevoel kon ik de hele wedstrijd vasthouden. Hier is een compliment voor mijn flightgenoten Jos en Jan zeker op zijn plaats.
Het resultaat was voor mij een persoonlijk record. Rond in 77 slagen en als bonus een stableford score van 45 punten. Wow!
De verassing werd nog groter toen ik de mooie prijzen in ontvangst mocht nemen. Het werkelijk prachtige beeldje van de Poes krijgt een ereplekje!

Voor de prima organisatie wil ik de wedstrijdleiding Gery de Visser en Kees Bosboom hartelijk danken.

Met vriendelijke groet,
Ron Stam