Prinsendag

24 september 2022

Op de 3e dinsdag in september (prinsjesdag) had de damescommissie een speciale wedstrijd georganiseerd.
De dames moesten een prins vragen om aan deze wedstrijd deel te nemen. Ook aan mij viel de eer om als prins mee te mogen doen.

Na de koffie mocht onze flight met Dini en Hans startten op hole 14. We speelden van oranje (prinselijke kleur). De vooruitzichten waren niet slecht (een licht buitje), waarna het droog bleef.

Als je van oranje speelt is het wel even zoeken met welke club je gaat afslaan. Soms neem je teveel risico maar daar kom je dan ook achter. Mede dankzij de flight speelde het zeer overzichtelijk en ontspannen, dat geef de golfer weer moed.

De dames hadden dit weer voortreffelijk georganiseerd met koffie, lunch en als prijs een fles Aperol. Na de lunch werden we nog getrakteerd op de nieuwe wintercollectie die door de dames van het secretariaat werd geshowd.

Dames hartelijk dank voor deze organisatie en hopelijk volgend jaar weer.

Prins Henk

De hoedjes: veelzijdigheid troef!