Overall winnaar Maandbeker Competitie 2022

4 oktober 2022

We schrijven 25 sept. 2022, de zesde, tevens laatste maandbekerwedstrijd.
Deze wedstrijd stond tevoren geboekt als de moeder aller golfwedstrijden, want de strijd zou op de laatste dag echt worden beslist.
De groep 9-holers werden om 12:30 uur welkom geheten door de wedstrijdleiding en de Brasserie die ons trakteerde op een heerlijke soep met stokbrood.
Om 13:30 uur vertrok mijn flight met Marian Wessel en Bert Langendam. Het werd geen heroisch gevecht. De sfeer was prima, maar we wisten er geen fantastisch gevecht van te maken.
Rond 15:30 uur vond de prijsuitreiking plaats en werd ik na aftrek van de twee slechtste resultaten uiteindelijk eerste.

Mede namens alle deelnemers van de 9-holers bedank ik de wedstrijdleiding, de sponsoren en de Brasserie voor hun deelname in deze helaas enige en tevens laatste evenement.

Peter Slinger

Zondag 25 september was de laatste (zesde) maandbekerwedstrijd.
Een keer de maandbeker winnen is gaaf, maar de winnaar zijn na de 4 beste score’s is supergaaf. Maarrrrr wat is mooier om dan de laatste wedstrijd tegen je rivalen te golfen.

De commissie/organisatie had ons ingedeeld in volgorde van competitiestand, Adri Buur, Henk Groen en Martin Alleman om tegen elkaar te spelen. Mijn voorsprong op Henk en Martin was zeer ruim, dus dat was voor mij toch lekker om ontspannen te spelen.

We hebben een heerlijke wedstrijd gespeeld samen, wel strijd onder elkaar, maar met Henk en Martin, fantastische sportieve gezellige mannen waren de 18 hole’s snel voorbij.
Wederom had ik ook nog op deze wedstrijddag de meeste punten van ons drieën weten te behalen om winnaar van deze competitie te worden. Henk, Martin en ik hebben dit samen nog even gevierd.

Dank (Huub en Naomi) van Brasserie In 't Groen om open te gaan voor deze wedstrijd!

Ik dank de organisatie/commissie voor een zeer geslaagde en goed georganiseerde competitie en op naar volgend jaar!!!!!

Met sportieve golfende groeten,
A3 Buur