Uitslag Van Hollant Craenenbroeck-GCH Seniorencompetitie

7 oktober 2022

Maandag 3 oktober was het zover nadat de wedstrijd van vorige week was uitgesteld vanwege slechte weersomstandigheden. De winnaars van de Van Hollant Craenenbroeck-GCH competitie zijn bekend. Een competitie bestaande uit 14 wedstrijden waarvan de beste 10 wedstrijden meetellen. Van Hollant Craenenbroeck is o.a de sponsor van de balletjes die wij maandelijks uitreiken.

De 1e prijs is voor Pieter Proost. Hij scoorde maar liefst 190 punten, dus precies gemiddeld 19 punten per wedstrijd. Knap!

2e prijs is voor Wim Lansbergen met 188 punten.

3e prijs is gewonnen door Ares Kruijer met 187 punten.

Helaas konden Pieter en Wim niet bij de prijsuitreiking aanwezig zijn en het ontbreekt dan ook aan de winnaarsfoto.

We speelden op deze dag ook nog Texas Scramble, een leuke spelvorm waarbij de partners het beste in elkaar naar boven halen. Misschien niet in alle gevallen, maar wel bij de winnaars. Dat waren deze keer Aafke Schopping en Jan Alleman.

Verder was het een prachtige speeldag die afgesloten werd met de gezamenlijke maandlunch.

De Seniorencommissie.