Two-holes-in-one

12 oktober 2022

wat een kanjers!

Tijdens de eerste ronde van de matchplaycompetitie bij de senioren op maandag 10 oktober jl. hebben 2 dames een hole-in-one geslagen op hole 6.
Klaaske van Kuijk en Bep de Haan hebben dit gepresteerd. Dames, bravo, van harte gefeliciteerd.

Voor zover bekend, is nooit eerder is tijdens de 19 jaren dat de seniorencommissie wedstrijden organiseert een hole-in-one geslagen. En nu 2 maal op 1 dag. Wat zijn wij trots op de dames. Wat vonden de dames er zelf van:

Klaaske
: Ja dat was kicken op hole 6. Ik keek nog wat verbijsterd naar de green: “Waar is mijn balletje nou?” Toen riep mijn flight-genoot Radbout: een HOLE-in-ONE!! Radbout was ook zo attent een foto te maken. Het geeft een heel goed gevoel en Han heeft mij in de bloemetjes gezet.

Bep
: Onze gezellige flight Aafke, Cor, Kees en ik waren klaar met hole 5. Op naar hole 6. Daar sloeg ik af richting vlag. Wij staan te kijken naar mijn net afgeslagen bal. De bal rolt richting vlag en verdwijnt uit zicht. “Een hole-in-one?” Nee het kan niet waar zijn, was mijn reactie. Niet te snel juichen dacht ik nog maar toen we dichtbij kwamen was het echt waar.
Ik ben er heel blij mee. Van Cor moest ik natuurlijk op de foto.

Bij de eerstvolgend prijsuitreiking bij de senioren zullen we stilstaan bij deze uitmuntende prestaties.
De seniorencommissie