Oproep aan onze damesleden

7 november 2022

Met ingang van dinsdag 25 oktober is de dameswedstrijd voor de wintermaanden weer verplaatst naar de middag.
Om de dameswedstrijden bij meer damesleden bekend te maken, kunnen zij die dat wensen, en bij wijze van proef, buiten mededinging meedoen. Dit geldt met name voor dames die recent zijn gestart met golf en die op een ontspannen manier kennis willen maken met de dameswedstrijden. In overleg met de commissie kunnen dames die bv door een blessure nog niet optimaal kunnen spelen, ook van deze regeling gebruik maken. Uiteraard kan hiervan alleen gebruik gemaakt worden wanneer dit vòòr aanvang van de wedstrijd met de wedstrijdleiding wordt overlegd. Weersomstandigheden zijn geen reden om hiervan gebruik te maken. Deze proef zal gelden tot 1 mei en in april 2023 geëvalueerd worden.

Voor de dames die regelmatig meespelen met de damesmiddag, zijn we dit jaar gestart met een damesmiddag “competitie”. Naast de wekelijkse eerste prijs voor de winnaar van de 9-holes wedstrijd tijdens de damesmiddag, starten we dit seizoen met een “competitie” over de gespeelde wedstrijden tijdens de wintermaanden.

De 10 best gespeelde wedstrijden over de winterperiode (25 oktober tot en met de sluitingswedstrijd midden april) tellen hierbij mee. In deze periode zijn er ca 15 wedstrijden (de matchplay niet meegeteld). Het is natuurlijk niet verplicht om aan alle wedstrijden mee te doen.

Kortom, iedereen is welkom bij de damesmiddag. Of je net gestart bent en kennis wilt maken met de dameswedstrijden, of je af en toe wilt meedoen of als je wekelijks meedoet.