Lichtwedstrijd jeugd

22 november 2022

Na een uitstel door de weersomstandigheden was het 12 november weer de avond van de jeugd lichtwedstrijd.
Ditmaal zat alles mee en waren de omstandigheden perfect voor deze leuke wedstrijdvorm die vooral in het teken van plezier stond. Iedereen werd vooraf verzocht een zaklamp mee te nemen en zichzelf of de kar te versieren met lampjes.

Toen de zon onder was en de avond was ingevallen, verzamelde een kleine enthousiaste groep zich in het clubhuis voor een korte uitleg en het in ontvangst nemen van een 'glow in the dark' balletje. Er werd gespeeld over de laatste 5 holes van onze mooie baan. Gezamenlijk liepen wij over de mooi verlichte baan met dank aan de familie Kuyper!

Even het balletje “opladen” met de zaklamp en we konden van start. De avond was inmiddels in een lichte mist gehuld wat zorgde voor een mooi effect als de balletjes door de lucht vlogen. De commissieleden genoten maar waren ook jaloers dat zij zelf niet konden spelen. Van de zijkant genoten wij des te meer van het bijzondere gezicht van de verlichting op de baan en de zaklampen die in de baan zichtbaar waren.

Op hole 7 werden de deelnemers getrakteerd op warme chocolademelk om daarna de laatste 3 holes te spelen. Bij binnenkomst konden de scores worden verzameld en de prijzen worden uitgereikt.

Al met al een ontzettend leuke avond en wij kijken nu al naar de 2023 editie!