Afscheid Jeanne van de Seniorencommissie

13 december 2022

Na meer dan 20 jaar prominent lid van de seniorencommissie geweest te zijn, heeft Jeanne besloten om met “pensioen” te gaan.
Jeanne heeft zich immer meer dan volledig voor de senioren ingezet. Haar betrokkenheid en haar werk is niet alleen door haar commissieleden, maar in het bijzonder door de deelnemers van de seniorenwedstrijden gewaardeerd.

Jeanne is dan ook op de laatste wedstrijd van het jaar in het zonnetje gezet. Naast een fraai kerststuk heeft ze een mooie wijnfleshouder ontvangen, geïnspireerd op de golfsport. Een prima combinatie van een balletje slaan en een wijntje drinken.
Namens het bestuur prees Henriëtte haar voor haar jarenlange inzet.

Jeanne vertelde dat ze wel eens wil invallen, indien noodzakelijk. Maar zei er wel bij dat ze geen Heintje Davids is. Wie weet komen we Jeanne niet alleen in de baan of clubhuis tegen, maar incidenteel ook achter de tafel.

Jeanne, nogmaals hartelijk bedankt.
Jan Alleman, vrz. Seco