Voorstelrondje competitieteams

16 maart 2023

Vanaf de laatste week maart tot en met de eerste week van mei zullen 5 teams (volwassenen) deelnemen aan de NGF competitie. Dat houdt in dat elk team in een poule met teams van 4 andere clubs gaat strijden in een Matchplay wedstrijd tegen een andere club. Alle teams zijn in die periode afwisselend gastheer/gastvrouw en spelen dan zelf niet maar ontvangen de andere clubs op de eigen baan. Hieronder staat aangegeven op welke dag dat voor welk team van Heiloo van toepassing is. Van belang om te weten voor alle leden omdat de baan dan hiervoor gereserveerd is en u op die dag alleen voor 9 of na 17:00 uur een rondje kunt lopen.

Op de kalender ziet u waarschijnlijk ook af en toe dat andere clubs komen “voorspelen” op Heiloo; zij doen dat om voorafgaand aan hun competitiedag op Heiloo onze baan al te leren kennen.

Ons vorig jaar zeer goed presterende jeugdteam komt pas in juni in actie!

Wij zullen u in de komende weken op de hoogte houden van de resultaten van onze teams! En mocht u daardoor enthousiast worden om ook mee te doen; in de maand augustus gaat de inschrijving voor de competitie 2024 open via de wedstrijdkalender in het leden gedeelte. Wij zullen u daarover t.z.t. informeren.

Dames 1 - 27 holes

vlnr Marit de Winter, Liesbeth Kraakman (Captain), Gery de Visser, Heleen van Essen, Elly Zweers, Willeke Wardenburg en Nelleke Merks.

De baan is op dinsdag 18 april gesloten voor hun competitiedag.

Dames senioren - 18 holes

vlnr Janny Kok, Trudy Tervoort (C), Carla Scholtens, Annemie van Oort, Lida Bakker en Lida Aardenburg. Reserves zijn Wilma van Vliet en Saskia van Ruiten.

De baan is op donderdag 30 maart vanaf 10 uur gesloten voor de competitie.

Heren 1 - 27 holes

Helaas op korte termijn geen teamfoto voorhanden maar zal na de eerste competitiedag worden aangeleverd. Het team bestaat uit Douglas Roos van Raadshoven (C), Cees Grijzenhout, Rob van den Brink, Jack Witting, Tom Devine, Ron Schoenmaker, Lex Zandbergen en Frits Zandbergen.

De baan is voor hen op zondag 2 april gesloten.

Heren 1 50+ - 27 holes

Vlnr Henk Groen, Thomas Rozeman, Hil Wardenburg, Louis Laan, Ted Bakker (C) en Ron Stam. Reserves zijn Robert Slinger en Frans Jansen.

De baan is voor hun competitiedag op vrijdag 7 april dicht.

Heren 2 50+ - 27 holes

vlnr Menno Weehuizen, Weren de Vries, Paul Schaap, Jan Ankoné, Kees Kaandorp en Rob Klaassen. Henk Schuijt (C) ontbreekt op de foto. Klaas de Wit is reserve.

De baan is voor hun competitiedag gesloten op vrijdag 5 mei

Jeugd team - 18 holes

vlnr Jack Rotteveel, Guus van Wijk, Teun van den Dijssel (C), Christoph Carper en Lucia Carper

Zondag 25 juni is de baan voor de jeugdcompetitie gesloten vanaf 10 uur.