Nieuwe GCH bordjes

21 maart 2023

Vanaf vandaag zijn de nieuwe aankondigings- en markerbordjes beschikbaar voor alle wedstrijdcommissies.
De aankondigingsbordjes voor Neary, Longest Drive en/of Tweary/Triple kunnen geplaatst worden op de Tee-box van de betreffende hole en de Markerbordjes op de fairway of green. Het Markerbordje voor de Tweary/Triple wordt nog nageleverd.

De bordjes zijn gemaakt van duurzaam materiaal en hebben een mooie lay-out met het GCH logo. De markers kunnen met de bijgeleverde wax-potloden aan de achterkant worden beschreven en zijn na gebruik weer eenvoudig te reinigen met een vochtige doek.

De wedstrijdcommissies kunnen de borden (in tweevoud aanwezig) afhalen uit de vergaderruimte achter het secretariaat.

Met sportieve groet,
WeCo